vineri, 31 decembrie 2010

Am mai trecut un an....

Ultima zi din anul 2010....
Ma gandeam si mi se pare ca anul asta a trecut putin cam repede, iar eu nu am avut niciodata impresia asta, pana acum.
A fost un an in care s-au intamplat destul de multe....
Ma gandeam la cat de mult m-am schimbat. Acum ceva timp daca cineva ma punea sa povestesc ceva, nu conta ce, si cu atat mai mult in scris, parca se darama lumea. Iar vara aceasta am incepu sa scriu o carte, daca pot sa o numesc asa. Nu stiu cat de buna e, chiar daca anumitor persoane le-a placut. Poate o s-o termin, la anul.
Vacanta de vara a fost foarte frumoasa, chiar am povestit cateva intamplari mai haioase pe acest blog(niciodata nu mi-as fi inchipuit ca o sa ajung sa scriu pe un blog). In sfarsit am reusit sa fiu si eu un pic mai sociabila cu lumea si sa ma bucur de vacanta. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Alte evenimente: Am participat la o piesa de teatru impreuna cu cativa colegi din clasa, am invatat sa patinez(bineiteles am uitat aproape tot deoarece nu am mai fost la cursuri din vara), am fost la un concert de Craciun, am vazut o piesa de teatru.
De ce scriu toate aceste lucruri? Nu am nci cea mai vaga idee.
Pur si simplu niste ganduri....
S-au mai intamplat si alte lucruri, dar despre acelea nu voi scrie aici deoarece sunt mai personale.
Intr-un fel nu prea vreau ca anul acesta sa se sfarseasca, dar ce sa-i faci.....c'est la vie. Si viata merge mai departe....
Sper ca 2011 sa fie un an interesant.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu