luni, 20 decembrie 2010

Impresii de la concert...

Am fost ieri la concertul lui Stefan Banica Jr de Craciun si mi-a lasat o impresie buna asa incat voi povesti cateva lucruri despre el. 
Mi-au placut foarte mult piesele de pe noul album si dansurile prezentate. Este al treilea an in care merg la acest concert si pot spune ca a fost din ce in ce mai reusit de la an la an.
Dar ce m-a impresionat cel mai mult a fost momentul in care pe scena a fost invitata o fetita foarte talentata in varsta de 12 ani. Aceasta a interpretat mai intai un duet cu Stefan Banica, iar apoi un solo. 
Nu am mai auzit niciodata o asemenea voce. Personal eu cred ca nu se poate descrie in cuvinte, sau cel putin eu nu as putea face acest lucru. 
La sfarsitul interpretarii aproape tot publicul din sala, incluzandu-ma pe mine, s-a ridicat in picioare si a inceput un ropot de aplauze. 
Cand concertul se apropia de final m-am dus langa scena sperand ca poate reusesc sa dau mana cu el, dar nu am reusit. Eh, nu le poti reusi chiar pe toate. Poate la anul :)
Si cum tot se apropie Craciunul si vorbeam despre Stefan Banica Jr m-am gandit sa adaug o piesa de Craciun interpretata de acesta care mie imi place mult.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu