Uite banii....nu sunt banii...

Acest eveniment s-a petrecut astazi si m-a amuzat atat de tare incat m-am gandit sa-l povestesc.
Saptamana aceasta mama i-a scos bunicii de pe cardul de pensie o suma de bani, pe care nu o voi mentiona. In ziua respectiva eu fusesem impreuna cu ea cu catelusa noastra la veterinar deoarece are diabet(nu intrebati). La intoarcere bunica s-a oprit pe la mine pentru a lua seringile cu care urma sa-i faca catelusei injectii cu insulina(din nou, nu intrebati). Ei bine, mama i-a dat banii, ea i-a numarat, dupa care a plecat acasa. Urmatoarea zi dimineata a vrut sa ia banii si sa-i puna impreuna cu restul numai ca, surpriza, nu mai gasea banii. I-a cautat prin punga pe care o avusese la ea cu o zi in urma, dar nu erau acolo. S-a gandit ea si a ajuns la concluzia ca banii ii bagase in buzunar, iar acestia ii cazusera cand a scos cheile pentru a intra in bloc. A inceput sa planga, deoarece pentru ea reprezenta o suma importanta.
Ei bine astazi eu i-am dus din partea mamei respectiva suma pe care pana l-a urma a acceptat sa o ia. La pranz zice tata: "Si-acum ar fi culmea sa gaseasca banii."
La vreo jumatate de ora dupa ce mancam ma suna unchiu, care era la bunica, pentru a-mi spune ca aceasta gasise banii. Unde ii gasise? In punga cu seringi pe care i-o dadusem eu in acea seara.

Concluzie: Mare grija cu banii!

Comentarii