sâmbătă, 24 decembrie 2011

Esenţa Crăciunului - un mesaj de la Iisus

"Se spune despre Crăciun că este "anotimpul bucuriei" şi "un timp al veseliei". Dar la apropierea Crăciunului nu simţi uneori că eşti departe de a fi fericit şi bucuros? Te trezeşti împovărat şi zilele îţi sunt aglomerate? Eşti epuizat după un an lung şi nenumărate probleme şi dificultăţi ivite in calea ta? Crăciunul ţi se pare o contrângere în plus, încă o obligaţie care-ţi ocupă timpul?
Stai o clipă pe loc.
Poate crezi că nu ai timp să stai pe loc, dar fă-o totuşi. Vreau să te ajut să-ţi găseşti liniştea şi pacea în această perioadă. În loc să speri că vei supravieţui perioadei Crăciunului, vreau să te bucuri de ea! Dar asta presupune o schimbare. Va trebui să renunţi la ceva din viaţa ta aglomerată pentru a face loc la ceva mai bun. 
Poate crezi că fiecare Crăciun trebuie să fie mai bun şi mai măreţ decât cel dinainte şi umpli nerăbdător fiecare clipă cu pregătiri pentru atingerea acelui ţel. Dar uneori mai puţin înseamnă mai mult. Ai stat vreodată să te întrebi dacă toată această alergătură este necesară? Îţi poate ea aduce un Crăciun mai fericit ţie şi celor dragi? Nu renunţi oare la lucrurile cu adevărat importante din viaţă pentru a alege cadourile perfecte, a aranja ornamentele impecabil şi a combina cele mai apetinsante ingrediente pentru o cină specială?
Cu cât eşti mai puţin preocupat de crearea unui Crăciun "perfect", cu atât  vei găsi mai mult timp să te bucuri de el. Cu cât eşti mai puţin stresat şi tensionat, cu atât vei avea parte de mai multă fericire şi bucurie în timpul petrecut alături de cei dragi. Te poţi bucura cel mai mult de Crăciun când nu pui accentul pe podoabe, daruri sau petreceri, ci pe iubire.

Iubirea este spiritul Crăciunului

Crăciunul ar trebui să fie un timp special petrecut cu familia şi prietenii. La baza lui stă preţuirea şi celebrarea iubirii împărtăşite. Din păcate, iubirea se poate rătăci în timpul freneziei de Crăciun. Uneori e eclipsată de podoabe şi cadouri, de cumpărăturile nesfârşite, de masa de Crăciun şi de petreceri.



Crăciunul e un timp de sărbătoare, dar înseamnă mult mai mult decât atât. Crăciunul e ziua Mea de naştere. E un prilej de a sărbători cel mai mare dar făcut vreodată omenirii. Poţi să rezervi o clipă şi pentru Mine acum, de ziua Mea? Îmi poţi dărui un minut ca să-ţi pot spune cât te iubesc? Te poţi opri să-Mi mulţumeşti pentru iubirea Mea şi să te întrebi cum ai putea să răspândeşti şi mai multă iubire în lume? 







Din dragoste pentru tine am venit pe Pământ acum 2000 de ani.
Dragostea M-a făcut să păşesc în lumea voastră şi să fiu unul de-al vostru, să trăiesc şi să mor pentru voi.
Dragostea a fost şi este esenţa existenţei Mele.
Am făcut totul din dragoste pentru tine şi pentru întreaga omenire.
Atât de mult însemni pentru Mine!

Anul ăsta de Crăciun, fă-ţi timp pentru dragoste.
Făcând asta, Îmi vei oferi un dar minunat şi-Mi vei da posibilitatea să-ţi ofer şi eu daruri speciale în acest an.
Podoabele de sărbătoare, bucatele delicioase şi mulţimea de cadouri vor fi date uitării, pierdute printre amintirile atâtor Crăciunuri trecute; dar iubirea împărtăşită şi cultivată va dăinui veşnic.

Te iubesc,
Iisus"

Dacă nu ai cunoscut încă minunata dragoste a lui Iisus, inima şi sufletul Crăciunului, o poţi face acum. Trebuie doar să-l inviţi în inima şi viaţa ta.

Rugăciune:
Iisus, Îţi mulţumesc pentru dragostea manifestată prin venirea Ta pe Pământ, trăind şi murind pentru mine. Vreau să sărbătoresc acest Crăciun cu Tine. Vreau să Te cunosc, să primesc dragostea Ta şi al Tău dar al vieţii veşnice. Te rog să-mi schimbi viaţa cu dragostea pe care o dai şi ajută-mă să împărtăşesc acea dragoste şi cu alţii.


Crăciun Fericit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu