vineri, 27 aprilie 2012

"The Host/Gazda" de Stephenie Meyer


Melanie Stryder refuză să se stingă. Lumea noastră a fost invadată de un duşman invizibil. Oamenii devin gazde pentru aceşti invadatori, minţile le sunt luate, în timp ce corpurile lor rămân intacte şi îşi continuă vieţile, aparent neschimbate. O mare parte din omenire a cedat. Când Melanie, unul dintre puţinii oameni sălbatici în viaţă, este capturată, are convingerea ca i-a sosit sfârşitul.Wanderer, sufletul invadator care a intrat în corpul lui Melanie, a fost avertizată despre provocările cauzate de trăirea în corpul unui om: emoţiile covârşitoare, multitudinea de simţuri, memoriile prea clare. Dar mai era ceva dificil, ceva la care Wanderer nu se aştepta: vechiul chiriaş al corpului refuza să renunţe la posesiunile minţii ei. Wanderer îi pune la încercare gândurile lui Melanie, sperând să descopere locurile pe unde se ascund restul de oameni rezistenţi. În schimb, Melanie îi umple mintea lui Wanderer cu viziuni despre bărbatul pe care îl iubeşte Jared, un om care încă îşi duce traiul în clandestinitate. Incapabilă să se despartă de dorinţele corpului lui Melanie,Wanderer începe să tânjească după un om a cărui demascare făcea parte dintre însărcinările ei. Când forţele exterioare le transformă pe Wanderer şi pe Melanie în aliate, ele se pregătesc să plece în căutarea omului pe care ambele îl iubesc, căutare ce se dovedeşte a fi periculoasă şi nesigură. Una dintre cele mai de succes scriitoare din ziua de azi, Stephenie Meyer, autoarea faimoasei serii Amurg, ne oferă un roman de neuitat despre perseverenţa iubirii şi despre ce înseamnă să fii om.


Sincer, după ce citisem prezentarea această carte nu mi se părea cine știe ce. Dar, cum citisem seria "Amurg" eram curioasă să văd cum era scrisă cartea asta. Nu aveam așteptări prea mari și sincer am rămas plăcut surprinsă. Nu mai țin minte toate detaliile deoarece am citit-o acum ceva timp, dar mi s-a părut a fi o carte mult mai bună decât Twilight din multe puncte de vedere. Acțiunea mi-a plăcut și nu m-am plictisit nicio clipă de ea. Cred că dacă aș fi avut mai mult timp la dispoziție atunci aș fi terminat-o mai repede.
Mi-au plăcut și personajele, mai ales Wanda. Și Melanie era simpatică, dar tot Wanda rămâne favorita mea. Dacă țin bine minte, cred că au fost și anumite chestii care mi s-au părut amuzante, dar nu aș putea să spun ce anume. 
A, și mi-a plăcut mult coperta. Acel ochi cu cerculețul ăla în mijloc. Nu pot spune exact de ce, dar îmi place mult ^^

7 comentarii:

  1. imi place foarte mult sf-ul, desi in ultimul timp nu am avut ocazia...
    ai citit "ciuma alba"?

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa termin si eu cu bacul ca sa pot citi ce vreau eu "X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu dau bacul anul ăsta, dar asta nu mă oprește să citesc :))

      Ștergere
  3. Abia aștept s-o citesc și eu! :d Baftă la bac!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit-o! Imi place recenzia!:)

    RăspundețiȘtergere