luni, 23 aprilie 2012

"Vei fi acolo?" de Guillaume Musso

Te-ai gandit vreodata ce ai face daca ai avea posibilitatea sa te intorci in timp? Ce ai schimba? Pe cine ai vrea sa reintalnesti? Al cui destin ai vrea sa-l schimbi? In jurul acestui subiect se petrece actiunea romanului "Vei fi acolo", scris de Guillaume Musso. Protagonistului, Elliott Cooper - medic, i se ofera aceasta sansa, iar dorinta lui cea mai mare este sa se intoarca in timp pentru a impiedica moartea femeii pe care a iubit-o cel mai mult, Ilena. Cum a reusit acest lucru, care a fost rolul prietenului sau Matt si ce inseamna dragostea, prietenia, loialitatea, toate acestea sunt cateva dintre lectiile de viata pe care ni le da acest roman care, cu siguranta, merita citit.


Ideea primului roman i-a venit dupa ce a trecut printr-o experienta terifianta: la 24 de ani a suferit un grav accident de masina in care autovehiculul a fost distrus. Nu se gandise pana atunci la moarte, dar si-a dat seama ca aceasta poate veni pe neasteptate. 

"Vine o seara cand viitoru-ti e deja trecut. Intorci atunci privirea si-ti vezi in urma tineretea", aceste cuvinte, rostite de Louis Aragon, sunt motto-ul primului capitol.

Sincer, nu știu ce aș putea spune despre această carte în afară de faptul că mi-a plăcut muuult și că mi s-a părut absolut genială. Îmi place mult stilul acestui autor de a scrie, ca și ideile lui de altfel. Nu am mai citit nimic asemănător cu această carte înainte și chiar dacă atunci când am cumpărat-o nu știam exact la ce să mă aștept, mai ales că era prima carte a acestui autor pe care o citeam, pot spune că nu am fost deloc dezamăgită pe întreg parcursul cărții. Mi-a plăcut absolut tot la ea, de la acțiune, până la personaje și modul în care se schimbau lucrurile din cauza modului în care acționa Elliott atunci când călătorea în trecut.

4 comentarii: