sâmbătă, 5 mai 2012

The Avengers/Răzbunătorii


Marvel îi aduce încă o dată pe marile ecrane pe supereroii din benzile desenate, dar nu oricum; toţi în aceeaşi producţie. Iron Man, Hulk, Captain America, Thor, Hawkeye şi Black Widow formează “echipa de şoc”, după ce sunt convinşi de Nick Fury (Samuel L. Jackson) şi de Agentul Culson să îşi unească forţele în lupta cu periculosul şi puternicul lor duşman, Loki, care tocmai câştigase accesul la Cubul Cosmic, cu puterile sale nelimitate. Însă, ca în orice familie, şi între Avengeri apar mici conflicte de personalitate. Vor reuşi ei să renunţe la orgoliul personal pentru a salva viitorul omenirii?

Am văzut filmul azi și pot spune că mi s-a părut absolut genial!! :D Bine, bănuiam că o să-mi placă încă de când am văzut trailerul și în mare pentru că am eu ce am cu Robert Downey Jr, care îl joacă pe Iron Man :))
Dar hai să revenim totuși. Eu una încă de când am aflat că filmul va apărea în Imax mi-am spus că acolo trebuie să-l văd pentru că, ei bine, Imax este cu totul altceva față de 3D-ul obișnuit. Totul pare mult mai real și mai că-ți vine să atingi personajele. 
Am avut niște așteptări mai mari de la acest film și nu am fost deloc dezamăgită. Dar spre surprinderea mea(în sensul bun) au fost destule părți în care am râs. Sincer, nu mă așteptam ca acest film să aibă faze amuzante, iar faptul că a avut a făcut să-mi placă și mai mult. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu