miercuri, 23 mai 2012

Citate din "Ce-aș fi eu fără tine?" de Guilliame Musso

La un moment dat am rămas fără net și până a revenit am decis să copiez citatele de la începutul capitolelor din cartea menționată în titlu. Mie mi-au plăcut mult :) Sper să vă placă și vouă :D
__________________________________________________________________________

Prima iubire e întotdeauna și ultima. – Tahar Ben Jelloun

Urâm sau iubim o persoană pentru exact aceleași motive. – Russel Banks

Oamenii sunt de două feluri. Cei care trăiesc, joacă și mor. Și cei care un fac niciodată altceva decât să se mențină în echilibru pe creasta vieții. Există actorii. Și există dansatorii pe sârmă. – Maxence Fermine

Numai dușmanii își spun adevărul; prietenii și amanții se mint mereu, prinși în capcană de plasa datoriei. – Stephen King

Două inimi ar fi trebuit să am, prima, insensibilă, a doua, mereu îndrăgostită; pe aceasta din urmă aș fi încredințat-o celor pentru care bate, iar cu cealaltă aș fi trăit fericit. – Amin Maalouf

Acum știu ce face dintr-un bărbat, un idiot: incapacitatea de a urma bunele sfaturi pe care și le dă sieși. – William Faulkner

Viața noastră e o carte care se scrie singură. Noi suntem niște personaje de roman care nu înțeleg întotdeauna prea bine ce vrea autorul. – Julien Green

El plângea cu lacrimi de sticlă, Care răspândeau o muzică Îngerească și fantomatică Ori de câte ori atingeau pământul. – Michel Polnareff

Dar iată care-i cel mai cumplit lucru: arta vieții constă în a le ascunde ființelor cele mai dragi nouă însăși bucuria pe care o simțim fiindcă le avem alături, di teama ca nu cumva să le pierdem. – Cesare Pavese

Trebuie să ne păstrăm fragilitatea, căci ea e cea care ne apropie unii de alții, în vreme ce puterea ne îndepărtează. – Jean-Claude Carriere

Zi după zi, Iubirile moarte, Mor iar și iar, puțin câte puțin. – Serge Gainsbourg

Dacă doi oameni se iubesc, nu poate exista niciun sfârșit fericit. – Ernest Hemingway

În sufletul nostru există multe lucruri la care nici măcar nu știm cât de mult ținem. Sau, dacă ajungem să trăim fără ele, o facem pentru că amânăm de la o zi la alta să le luăm în stăpânire, de teamă că vom da greș sau că vom suferi. – Marcel Proust

Harta vieții noastre e astfel împăturită, încât nu vedem niciuna dintre marile autostrăzi care o traversează; dar, pe măsură ce harta se desface, întrezărim mereu câte o nouă cărare. – Jean Cocteau

Fiecare dintre noi ascunde în inimă o odaie regească; pe a mea am zidit-o, dar nu am dămat-o. – Gustave Flaubert

Iubirea e dreptul de a ne persecuta, pe care i-l dăm celuilalt. –Fiodor Dostoievski

Tatăl meu mi-a dat o inimă, dar tu ai făcut-o să bată. – Honore de Balzac

A iubi pe cineva înseamnă a-l despuia de sufletul lui și de a-i arăta, prin chiar acest fapt, cât de mare, inepuizabil și limpede e sufletul acela al lui. Pe toți ne macină aceeași suferință, de a nu fi furați îndeajuns. Suferim din cauza forțelor care clocotesc în noi și pe care nimeni nu știe să ni le jefuiască, pentru a ne ajuta să le descoperim. – Christian Bobin

Viața fiecăruia dintre noi nu este o tentativă de a iubi. Este unica noastră încercare. – Pascal Quignard

Destinul ne așteaptă întotdeauna la colțul străzii. În chip de derbedeu, de curvă ori de vânzător de loterie: cele trei întruchipări preferate ale sale. Dar nu va da buzna peste noi în casă. Va trebui să ieșim în întâmpinarea lui. – Carlos Ruiz Zafon

Pentru a-și lua mai bine zborul, ceva mai lesne, Cu pupilele strălucind, cu pletele-n vânt Înainte de potop, înainte ca sania Să părăsească drumul și apoi… Apoi nimic, s-a terminat. – Clarika, “Escape Lane”

Nu te gândi la lucrurile pe care nu le ai ca și cum ele ar fi deja aici; fă mai curând socoteala celor mai prețioase bunuri pe care le posezi și încearcă să-ți închipui cât de mult le-ai fi căutat, dacă nu le-ai fi avut. – Marc Aureliu

Și atunci, pentru ultima dată, am văzut Pământul: un glob stabil, de un albastru strălucitor, călătorind în imensitatea eterului. Iar eu, fragilă fărâmă de praf dotată cu suflet, pluteam tăcut în vid, despărțindu-mă de acest albastru îndepărtat pentru a mă avânta întru necunoscut. – William Hope Hodgson

Și mie ce-mi rămâne după ce te-am iubit? Îmi rămâne doar vocea, văduvită de ecoul neașteptat Îmi rămân doar degetele care nu se mai agață de nimic Îmi rămâne doar pielea, care-ți va căuta mâinile Și mai ales teama, teama de a te iubi și mâine, Așs, aproape mort. – Charles Aznavour

Când orchestra va tăcea, eu voi dansa în continuare… Când avioanele nu vor mai zbura, eu voi pluti singur… Când timpul se va opri, eu tot te voi iubi… Nu știu unde, nu știu cum… Dar te voi iubi mereu… - “Timpul care ne-a mai rămas”, cântec scris de Jean-Loup Dabadie, interpretat de Serge Reggiani

Un sărut face mai puțin zgomot decât un tun, dar ecoul șui durează mai mult. – Oliver Wendell Holmes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu