joi, 10 mai 2012

Despre prietenie...

Dacă ar fi să mori înaintea mea,
Întreabă dacă poți lua cu tine un prieten.

Dacă trăiești până la 100 de ani aș vrea să trăiesc 100 de ani fără o zi ca să nu trebuiască să trăiesc 
Fără tine.

Adevărata prietenie este ca sănătatea;
Valoarea ei este rar apreciată până când nu ai pierdut-o.

Un prieten adevărat este cel care-ți este alături când restul lumii te-a părăsit.

Tatăl meu obișnuia să spună că atunci când mori, dacă ai cinci prieteni adevărați, atunci ai avut o viață minunată.

Dacă toți prietenii mei ar sări de pe un pod eu nu aș sări împreună cu ei ci aș sta jos, ca să-i prind.

Ține un prieten adevărat cu amândouă mâinile.

Eu mă bazez pe tine și tu te bazezi pe mine și totul este bine.

Prietenia este o singură minte în două trupuri.

Nu merge înaintea mea, pentru că s-ar putea să nu te pot urma. Nu merge în urma mea, pentru că s-ar putea să nu te pot ghida. Mergi alături de mine și fii prietenul meu.

Toți aud ceea ce spui.
Prietenii ascultă ceea ce spui.
Cei mai buni prieteni ascultă ceea ce nu spui.

Prietenul este acela care cunoaște cântecul inimii tale și poate să ți-l cânte atunci când ai uitat cuvintele.

Fiecare dintre noi urmăm drumuri diferite în viață, dar oriunde mergem, luăm cu noi câte puțin unul de la altul, de pretutindeni.

Prietenii sunt modul în care Dumnezeu are grijă de noi.

Străinii sunt doar prieteni care așteptă să se întâmple ceva. Prietenii sunt ca și bucățile de șuncă din bolul de salată al vieții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu