marți, 22 mai 2012

"Iubitul virtual" de Kate Brian

„O hârjoneală amuzantă… o intrigă spumoasă, cu personaje cuceritoare!”  - SCHOOL LIBRARY JOURNAL
Adevăraţii prieteni sunt alături la bine şi la rău. Dar mai ales la rău!
Ca urmare, când Lane şi Vivi văd că Isabelle suferă cumplit după ce Shawn, iubitul acesteia din urmă, o părăseşte cu doar o lună înainte de balul de absolvire, sunt gata să facă orice pentru ca prietena lor să-l uite şi să fie din nou fericită.
Ideea genială apare! Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, fetele creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o salveze pe Isabelle. Ce păcat că e doar virtual!Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…


Am reușit în sfârșit să termin și cartea asta. Aș fi terminat mai repede, dar cu tezele și testele și tot restul nu am avut timp.
Pot spune că mi-a plăcut. A fost o carte haioasă, plină de tot felul de întâmplări care mai de care mai haioase și unele puțin cam... cum să zic? Țăcănite. Mai ales când lui Vivi îi vine ideea de a angaja pe cineva să joace rolul lui Brandon și să o ducă pe Isabelle la balul de absolvire doar pentru ca ea să nu meargă cu fostul ei iubit Shawn, care este de altfel un mare nemernic. Totul pare să meargă destul de bine, dar bineînțeles că planul celor două nu poate fi perfect, deci până la final totul o ia razna rău de tot, iar finalul, cel puțin din punctul meu de vedere, este unul destul de neașteptat.
Nu este una din cele mai bune cărți pe care le-am citit până acum, dar este foarte ușor de citit și amuzantă, iar în perioada asta și cum se mai apropie și bacul este exact ceea ce aveam nevoie ca să mă mai relaxez.
Eu zic că merită citită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu