Thor

Paramount Pictures şi Marvel Entertainment prezintă THOR, cel mai tînăr supererou din panteonul de supereroi care au inspirat generaţii de iubitori ai genului. 

Aventura epopeică a lui THOR ne poartă prin Universul Marvel de pe Pămîntul zilelor noastre, pe tărîmul mistic din Asgard. În centrul poveştii stă Atotputernicul Thor, un războinic puternic, dar arogant, ale cărui fapte nesăbuite reaprind un vechi război. Thor e surghiunit de tatăl său pe Pămînt, fiind forţat să trăiască printre oameni. Cînd cel mai primejdios duşman din lumea lui Thor îşi trimite pe Pămînt forţele întunecate pentru a-l invada, Thor învaţă ce înseamnă să fii un erou adevărat.
        
THOR este povestea călătoriei mitice a unui erou: din prinţul rebel care consideră că s-a născut pentru a moşteni tronul tatălui său, la un supererou care învaţă că trebuie să-şi cîştige dreptul de a conduce.



După ce am văzut The Avengers m-am gândit să văd și THOR deoarece nu știam prea bine ce era cu acest personaj și voiam să văd cum a fost prezentată povestea în film. :)
Pot spune că mi-a plăcut, chiar dacă Thor nu este unul din personajele mele favorite. Am fost curioasă să aflu cum a ajuns el pe Pământ prima oară și de ce și mi-a plăcut modul în care s-a desfășurat totul. Au fost scene amuzante, chiar am râs destul de tare la un moment dat, și au fost și chestii mai serioase, mai ales când filmul se apropia de final, că doar trebuia să fie și o confruntare, ceva.
Cred că ce mi-a plăcut cel mai mult la filmul ăsta a fost că la final Thor învață o lecție importantă și nu este atât de arogant ca la început.

Comentarii