Tiramisu

Apuc și eu după muuult timp să fac o poză acestei prăjituri înainte să fie mâncată pe jumătate :))
Ideea de a încerca să fac această prăjitură mi-a venit după ce am mâncat o bucată din una făcută de altcineva. Mi s-a părut mult mai bună decât varianta de la Doctor Oetker, așa că ce m-am gândit eu? Hai să cer rețeta. Asta a cam fost o greșeală din partea mea deoarece acum fratele meu mă bate la cap destul de des să fac tiramisu. Mai bine mă abțineam... :))
Dar, ca să fiu sinceră, și mie îmi place mult, chiar dacă m-am plictisit de ea tot făcând-o. Este foarte bună, ca să nu mai zic că durează sub o oră să fie pregătită, mai mult stă în frigider(12 ore).

Comentarii

  1. maaaai, ce aveti?
    era sa mor de pofta la Robert, acum fac infarct aici!
    te rog, inchide blogul, sa nu mai intre nimeni!
    vreau eu toooot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne e poftă de dulciuri tuturor cred :)) :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu