Părerea mea despre concursurile online

Am primit această leapșă de la Ramona Alexis, căreia îi mulțumesc :) Trebuie să-mi spun părerea despre concursurile online. Trebuie să menționez că eu una nu prea le am cu lepșele, adică nu prea știu eu cu ce se mănâncă, dar asta pare interesantă, plus că e prima pe care o primesc  :D

Așa, să încep totuși. Deci, concursurile online. Eu una am participat până acum la trei, cred, cu tot cu cel care este încă activ pe blogul Heart of Darkness. Prima oară am făcut-o pentru că premiile constau în niște cărți pe care eu una mi le doream foarte, foarte mult. Unul a fost cu tragere la sorți, iar celălalt de creație. Am câștigat la primul, adică fix la cel la care nu mă așteptam. 

1. Concursuri cu tragere la sorți 
Sincer, astea mi se par într-un fel destul de corecte, plus că nici nu consumă timp. Tot ce trebuie să faci e să te înscrii, apoi gata. Mai departe nu ai decât să aștepți să vezi dacă ai câștigat sau nu. Sigur, aici trebuie mult noroc, dar din punctul meu de vedere la genul ăsta de concurs toți au absolut aceleași șanse, ceea ce mi se pare ok.

2. Concursuri de creație
Aici e ceva mai complicat. În primul rând, trebuie să ai imaginație, indiferent dacă se dă o temă precisă sau ți se dă șansa să alegi dintre mai multe teme pe cea care îți convine cel mai mult. În plus, aici contează mult și gusturile persoanei care alege câștigătorii și care citește toate acele creații. Ceea ce a scris o persoană poate să fie foarte bun, dar dacă persoanei care jurizează concursul, ca să zic așa, nu îi place, sau nu e pe gustul ei, atunci respectivul pierde. Mie îmi plac genul ăsta de concursuri în parte pentru că îmi place să scriu și pentru că mi se pare folositor pentru imaginația fiecărei persoane să încerce să se încadreze într-o anumită temă.

3. Concursuri fulger
Astea mise par destul de interesante. De ce? Pentru că se desfășoară repede și cel care e cel mai pe fază la momentul respectiv câștigă. Bine, eu una nu am participat niciodată la un astfel de concurs fie pentru că nu mă atrăgea îndeajuns premiul, fie pentru că aflam și eu de el după ce luase sfârșit. Dar asta e, nu toți pot fi câștigători și nu toți sunt la fel de rapizi. 

4. Concursuri de fidelitate
Din câte am înțeles din alte păreri despre acest subiect și din ce am văzut pe un alt blog care găzduia genul ăsta de concurs aici depinde mult numărul de comentarii pe care persoana care participă le are pe acel blog. Ummm, sincer, cred că aici totul depinde. Adică, mi se pare ok pentru cei care chiar au urmărit blogul constant, care au fost fideli, ca să zic așa, pentru că într-un fel ăsta mi se pare a fi un mod al autorului de a le mulțumi pentru faptul că au comentat și că i-au urmărit blogul. Am dar o dată peste un astfel de concurs, dar era pe un blog pe care abia îl găsisem, deci am zis "pas".

5 Concursuri pe bază de vot
Sincer, astea nu îmi plac deloc! Pentru că practic trebuie să ceri altor persoane să te voteze, iar mie milogeala pentru ceva anume nu mi-a plăcut niciodată. Dacă nu am mulți prieteni care să mă susțină practic nu am nicio șansă. Eu una am preferat mereu să lucrez pe cont propriu, indiferent despre ce era vorba, așa că dacă nu pot câștiga bazându-mă pe forțele proprii, ci mi trebuie nu știu câți prieteni pentru asta, mai bine nu particip la genul ăsta de concurs.

6 Concursuri cu diverse cerințe
Ok, știu, sună cam ciudat, dar nu am găsit o denumire mai bună. Mă refer la genul ăla de concurs la care se impun anumite cerințe pentru a putea participa, gen "dă like paginii de facebook a blogului; dă share; urmărește blogul prin blognetworks(sau cum s-o chema, nu sunt expertă)" și alte chestii de genul. Uhm, nu prea îmi plac astea, deși cred că m-am înscris la unul de genul, pentru că nu îmi place ideea de a fi obligată să fac diverse chestii doar pentru a mă înscrie la un concurs online la care aș putea câștiga sau nu.

Cam astea ar fi toate, cred. Am încercat să mă documentez puțin înainte să-mi dau cu părerea și am văzut și părerile altor bloggeri. 
Cam asta ar fi părerea mea. Oricum, concursurile online mi se par destul de interesante, iar unele premii chiar merită. :D

Aș da leapșa asta mai departe, dar nu știu cui; cei cărora am vrut să le-o dau au primit-o deja de la altcineva. Oricine vrea să își spună părerea despre concursurile online este mai mult decât bine venit să o facă :D
Dau leapșa mai departe lui Nymphetamine

Comentarii