luni, 11 iunie 2012

"Fantomele ne știu toate secretele" de Megan Crewe

Personajul principal al acestui roman nu este unul foarte prietenos. Dar, la drept vorbind, după ce ești trădat de persoana pe care o considerai ca fiind cea mai bună prietenă a ta, ca să nu mai zic că motivul mi s-a părut mult prea lipsit de importanță, numai să fii prietenos nu mai îți arde să fii.
Deci, Cass vede fantome din ziua în care sora ei a murit, iar în școală sunt două fantome care o ajută să afle toate porcăriile pe care le fac unii dintre cei mai populari elevi din școală și nu numai. Și din această cauză nimeni nu îndrăznește să se ia de ea, deoarece dacă asta se întâmplă atunci secretele lor ies la iveală. Nu că nu s-ar fi întâmplat chestia asta mai devreme sau mai târziu, doar că fata noastră așteptă momentul cel mai oportun pentru a vorbi. Face asta din mai multe motive, dar asta nu voi spune aici.
După ce Tim îi cere ajutorul, iar ea în cele din urmă acceptă, cartea devine mult mai interesantă. La început Tim mi s-a părut a fi genul de persoană îngâmfată, mereu cu nasul pe sus, dar după ce Cass ajunge să-l cunoască mi-am schimbat complet părerea. De fapt el este un băiat chiar de treabă. Poate exagerează el la un moment dat pe la final, dar per total e un personaj destul de simpatic.
Cartea asta mi-a plăcut mult, a fost foarte drăguță și ușor de citit. Mi s-a părut că are tot ce-i trebuie. Ba chiar la un moment dat mai aveam un pic și începeam să râd atât de amuzante erau unele pasaje.
Singurul lucru care m-a dezamăgit a fost finalul. Mi s-a părut oarecum sec. Eu una mă așteptam la ceva mai bun. 
Mi-a plăcut destul de mult, dar mă bucur că am luat-o cu revista și nu din magazin. Așa drăguță cum e tot mi se pare că nu merita prețul din librărie. 
În concluzie mie cartea asta mi-a plăcut, dar parcă ar merge o continuare. Nu de alta, dar la final mi s-a părut că se înfiripa ceva între Cass și Tim, sper să nu fi fost doar impresia mea.

4 comentarii:

  1. Imi place mult recenzia, parca imi citesc citesc din impresiile mele. Ma bucur ca gandim la fel ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că îți place recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador cartea :) Si imi place cum scrii ! Ai talent pe bune!

    RăspundețiȘtergere