miercuri, 13 iunie 2012

Lasagna

De ceva timp, nu știu exact cât, m-a apucat dragostea de a sta în bucătărie și de a încerca noi rețete. Bine, că mie oricum îmi plăcea de când eram prin clasele mici(parcă) să fac clătite, că o văzusem pe mama făcând la un moment dat și am vrut eu așa să învăț să fac. Dupaia mai făceam împreună cu ea diverse prăjituri la ocazii.
Dar să revin totuși. Cum ziceam, m-a apucat dragostea de a sta prin bucătărie. Iar cum mama a luat recent de la cineva rețeta pentru lasagna, iar mie mi-a plăcut muuult când am gustat prima oară, am decis ca de data asta să o ajut. Rezultatul în poza din stânga.
Nu e chiar ușoară rețeta asta, nu că ar fi foarte grea, dar necesită o grămadă de timp să fie gata și se murdăresc destule vase în proces. Dar eu tot cred că până la urmă voi învăța cum să o fac singură. :)

P.S. Știu că poza nu e foarte reușită, dar e făcută cu telefonul la lumina din bucătărie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu