sâmbătă, 2 iunie 2012

Nou la mine în bibliotecă

Sunt destul de încântată de ultimele cărți pe care am pus mâna în ultimele zile, așa că nu m-am putut abține să nu împărtășesc chestia asta :D

Fantomele ne știu toate secretele de Megan Crew, pe care am luat-o împreună cu revista Bravo Girl. Am vrut cartea asta încă de când am văzut-o prin librărie :)

Viața mea pe net de Alexandra Ares. Am fost tentată să o iau când am găsit-o în timp ce mă uitam prin diverse cărți, dar am fost sceptică. Apoi am citit recenzia de pe blogul Anna's words și apoi chiar mi-am zis că trebuie să o am :D

Am multe cărți pe care vreau să le citesc în momentul ăsta și foarte puțin timp la dispoziție momentan. Dar presimt că la vară o să am suficientă ocupație având în vedere câte planuri am în minte acum :))
(Știu că pozele nu sunt foarte bune, dar sunt făcute cu telefonul meu mobil.)
Voi ce cărți v-ați mai luat în ultimul timp?

4 comentarii:

  1. Mă bucur că ți-ai luat ”Viața mea pe net”. Sper să-ți placă la fel de mult ca mie! :D:*
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :):* Și eu sper. De obicei astea din ediția chick sunt drăguțe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase achizitii...:D Si pe mine ma tenteaza ''Viata mea pe net'':D
    Lectura placuta!:)

    RăspundețiȘtergere