"Și dacă mâine va veni" de Sidney Sheldon

Cartea asta mi s-a părut absolut genială! Bine, la început am fost puțin sceptică, mai ales că începuse cumva neobișnuit. 
În centrul romanului se află Tracy Whitney, o persoană absolut obișnuită. Dar viața i se întoarce pe dos după de încearcă să se răzbune pe cel care dusese la sinuciderea mamei ei, pe care îl amenință cu un pistol în speranța că va recunoaște că afacerile pe care le face nu sunt foarte ok. Dar, evident, decizia fiind luată în grabă lucrurile nu ies cum și-ar fi dorit ea și uite așa începe de fapt povestea.
După ce este condamnată pe nedrept și, în parte, deoarece avocatul care o apăra era cam corupt, și pentru că eroina noastră nu găsise tocmai persoana potrivită pe care să o amenințe, deja nu mai știam la ce să mă aștept. Adică, Tracy nu părea chiar genul de fată care să reziste prea mult în închisoare și nu era absolut nimeni acolo care să dorească să o ajute, chiar dacă exista un anumit detectiv de la o casă de asigurări care își dăduse seama care era de fapt adevărul. Dar se știe că fără dovezi solide nu prea poți face multe, nu că individul în cauză ar fi ajutat-o chiar și așa. 
Dar contrar așteptărilor mele trece cu bine peste asta, chiar devine mai puternică, iar când este eliberată, și după ce se răzbună pe toți cei care complotaseră ca ea să ajungă în închisoare într-un mod de-a dreptul inedit și foarte haios, e hotărâtă să își găsească o nouă slujbă și să o ia de la capăt. Dar, din nefericire, lucrurile nu merg deloc bine deoarece nimeni nu dorește să o angajeze din cauza cazierului. Așa că, în cele din urmă, devine hoață. Și ce hoață! Cred că de la partea când se hotărăște să facă asta cartea devine cu adevărat interesantă. Modul în care acționează este absolut genial, ca să nu mai zic că îi prostește pe unii atât de rău că la un moment dat nu mă mai puteam opri din zâmbit. Personajul este absolut genial construit.
Bineînțeles că există și un detectiv care e permanent pe urmele ei, cel de la casa de asigurări, care este și personajul care mie îmi place cel mai puțin de altfel. Și asta nu din cauza faptului că încerca din răsputeri să o prindă pe Tracy, ci din cauza personalității lui. Prea obsedat de diverse chestii, ca să zic așa.
Așa, legat de Jeff, un alt hoț, cu care Tracy va avea numeroase întâlniri și câteva dispute, dacă îmi amintesc eu bine ei doi se întâlnesc prima oară când el încearcă să tragă pe sfoară legat de un furt. După aia se tot întâlnesc și... cum să zic? A, da. Se cam întrec să vadă cine e cel mai bun hoț dintre ei în diverse împrejurări; asta, până când, bineînțeles, se îndrăgostesc, ca doar nu se putea altfel.
O carte plină de aventuri, suspans și mult umor care mie mi-a plăcut foarte mult :D

Comentarii

  1. Da, si mie mi se pare geniala aceasta carte. Pur si simplu suberba ! Are tot ce vrei in ea :X O ador...am citit-o de 3 ori pana acum si de fiecare data mi s-a parut mai interesanta. De altfel tot ce a scris Sidney Sheldon este genial. Il admir ca si autor si o binecuvantez pe mami ca a cumparat toate cartile in tineretea ei <3 [ app, stii cumva unde pot vedea filmul online ? ]

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc pentru scurta descriere pe care ati postat-o.eram in dubii daca sa o cumpar sau nu.acum o iau cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu