"Viața mea pe net" de Alexandra Ares

Emily Thompson nu este una dintre cele mai norocoase persoane din lume. De fapt, este chiar foarte ghinionistă. Părăsită de iubit pentru o maseuză, rămasă fără job și nevrând să ceară ajutorul familiei, asta în principal deoarece bănuiește că vor încerca să o convingă să se mute înapoi cu ei, încearcă să se descurce de una singură. Cum anume procedează? Apelează la Craigslist, o rețea unde, din câte am înțeles, se găseau cam de toate, de la anunțuri pentru joburi la cele pentru diverse întâlniri și chiar până la vânzarea și cumpărarea de diverse obiecte. Dar nu prea îi merge mai bine, asta deși se străduiește, și din cauza site-ului sus menționat și a dorinței ei de a ieși la întâlniri întâlnește tot felul de ciudați.
Povestea lui Emily devine destul de haioasă. Printre tipii care mai de care mai ciudați și joburile care nu sunt exact așa cum sunt descrise în anunțuri e clar că nu are timp să se plictisească.
Ceea ce am observat și eu la un moment dat este că pe Craigslist, inclusiv la anunțurile de joburi, lumea minte. Se fac tot felul de promisiuni și prezentări atrăgătoare care de fapt ascund cu totul altceva decât e scris acolo. Iar mulți dintre cei pe care îi întâlnește Emily, indiferent de domeniu, par a fi pregătiți să profite în orice fel de situația pe care o au în față pentru a le fi lor mai bine, fără să le pese de restul.
Cartea asta sincer mi-a plăcut mai mult decât mă așteptam. Se potrivește perfect secolului douăzeci și unu în care trăim și în care lumea stă mult pe net pe site-uri de socializare și nu numai. Iar pe internet lumea nu e foarte sinceră, că na, e foarte ușor să minți pe internet. Iar Emily are destul de multe de tras de pe urma site-ului de care a cam devenit dependentă. 
O carte care se potrivește acestui secol al site-urilor de socializare, care mie mi-a plăcut și care cred că merită să fie citită. 

Comentarii