luni, 16 iulie 2012

1. Relația ta actuală

Relațiile din capul meu cu personaje din lumea ficțiunii se pun? Nu? Așa credeam și eu. Deci, da, eu sunt singură singurică și pot să spun că mă simt destul de bine în pielea mea. Momentan nu țin eu neapărat să am iubit. Da, mi-aș dori ca la un moment dat să fiu și eu într-o relație pentru că am citit destule cărți romance și vreau să știu și eu cum e să fii îndrăgostit, plus că sunt o romantic incurabilă. Dar nu pot să spun că mă grăbesc să ajung acolo. Nu sunt genul care să se panicheze sau mai știu eu ce pentru că încă nu a avut parte de așa ceva. Momentan am alte priorități și oricum eu am convingerea că dacă e să găsesc pe cineva care să-mi placă asta se va întâmpla la un moment dat. 
De altfel eu sunt mai singuratică de felul meu și chestia asta nu mă deranjează, deci e ok. În niciun caz nu o să mă apuc să caut pe cineva cu care să încep o relație doar de dragul de a putea spune mai târziu că am avut și eu un iubit. Chiar mi s-ar părea o prostie. Mai bine aștept mult și bine până dau de persoana potrivită sau nu am nicio relație decât să fac așa ceva. Mie nu îmi place să fac un lucru doar de dragul de a bifa respectivul lucru. Chiar nu mă grăbesc nicăieri momentan. Sunt destul de fericită și chiar nu cred că a avea un iubit înseamnă automat că ești mai fericit.

2 comentarii: