12. Ziua pe scurt

Păi, nu mai e chiar atât de mult din ziua de azi, așa că m-am gândit să fac și postarea asta,
Hmm, azi nu am făcut nimic deosebit. Adică, m-am trezit pe la opt, ca să mă duc la facultate să plătesc taxa pe primul semestru și să depun diploma în original, a, și am mers și cu fratimiu la facultatea lui pentru a pune o anumită întrebare, poveste lungă, mă opresc aici. Așa, am plătit taxa, dar erau atât de mulți alți elevi pe acolo, că am decis să mă duc luni devreme ca să termin mai repede. 
Apoi am fost și am făcut niște cumpărături împreună cu tata apoi singură. Eh, nimic interesant. 
Îmi propusesem să citesc "Bună seara, Melania" de Rodica Ojog-Brașoveanu, dar sincer nu am avut niciun chef, așa că am lăsat-o baltă. 
În afară de asta și de ascultat muzică nu am prea făcut nimic azi. Dar am în plan să mă uit la deschiderea jocurilor olimpice de la Londra, am auzit că va fi foarte drăguț, deci sunt curioasă :D

Comentarii

Trimiteți un comentariu