marți, 31 iulie 2012

16. Părerea ta despre muzica nouă

Sincer, muzica asta nouă care apare acum, gen Inna și Alexandra Stan și mai știu eu care, nu mă încântă. Adică, e mai mult muzică de discotecă cu 4-5 versuri care se repetă până la finalul piesei, plus că nici videoclipurile nu sunt cine știe ce. Mai frumoase sunt piesele acelea vechi, cum ar fi cele cântate de Bee Gees, Beatles, Michael Jackson, Queen, Marc Anthony și lista poate continua. Adică, alea chiar aveau versuri frumoase și transmiteau un anumit mesaj, față de piesele din zilele noastre. Bine, o să recunosc acum că mai ascult una-două melodii de-ale Alexandrei Stan.
Dar trebuie să recunosc că există anumite trupe românești care încă îmi plac, ca de exemplu Holograf, Voltaj, Direcția 5. Parcă melodiile lor încă mai au versuri frumoase și care să transmită un anumit mesaj, iar mie îmi plac. Chiar am auscultat recent o nouă melodie a trupei Holograf care mi s-a părut foarte reușită, la fel una de Direcția 5. Și melodiile lui Smiley mi se par drăguțe.
Acum, dacă ar fi să mă refer și la cântăreți străini din zilele noastre care îmi plac ar fi Bruno Mars, Carla Emerald, Shakira, mai sunt unele melodii ale lui Lady Gaga, deși nu-i pot suferi videoclipurile. Cam astea îmi vin în minte pe moment, deși cred că ar mai fi câteva. Printre toate piesele care am impresia că sunt făcute pentru a fi comerciale, mai sunt și câțiva artiști care nu procedează chiar așa și care încă mai fac muzică frumoasă. 
Cam asta ar fi pe scurt părerea mea despre muzica nouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu