2. Unde te vezi peste 10 ani

Hmm, asta e mai complicat deoarece eu nu sunt foarte bună la a mă gândi la ce aș vrea să se întâmple pe o perioadă mai îndelungată de timp. Dar hai să încerc.
Eu în momentul ăsta mă văd lucrând undeva în străinătate. Nu sunt sigură pe ce post mi-aș dori să lucrez, dar sper să fie ceva apropiat de ce voi studia în facultate(administrarea afacerilor în limba engleză).
De asemenea, eu mi-aș dori să public o carte. Îmi place să scriu și mă străduiesc să devin cât mai bună la asta. Sper din suflet să reușesc deoarece ăsta e unul din chestiile pe care mi le doresc foarte, foarte mult. 
Dacă nu mi-ar ieși niciuna din cele două de mai sus, deși sper să nu fie cazul, m-aș vedea bucătar. Îmi place să gătesc și să stau prin bucătărie când mama gătește și să învăț rețete noi.
Cam astea ar fi obiectivele mele principale pentru următorii zece ani momentan. 

Comentarii

  1. Şi eu îmi doresc să public o carte :) De fapt, mai multe, pentru că iubesc să scriu. Păcat că meseria asta nu e prea bine cotată la noi în ţară..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar mai știi? Poate reușim ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îți doresc succes și cartea ta să devină una dintre cele mai căutate!:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu