miercuri, 18 iulie 2012

3. Părerea ta despre droguri și alcool

Nu o să mă apuc să-i judec pe cei care iau droguri sau care beau prea multe și alte dintr-astea. Până la urmă fiecare e liber să facă ce vrea cu viața lui.
Acum, eu cu alcoolul nu am nimic atâta timp cât e cu măsură. Că, așa cum se zice, tot ce-i mult strică. Recunosc că mai nou și eu mai gust niște vin de curiozitate, dar cum eu una nu sunt obișnuită mai amestec cu coca-cola. Și știu că la băutură e important să nu fie amestecate. Asta am auzit-o de la mai multe persoane, plus că s-a întâmplat să văd cum se termină dacă bei și wisky și bere și vin și mai știu eu ce. Nu e foarte plăcut, mai ales pentru cel în cauză. Plus că la alcool depinde și cât de rezistentă e persoana și de cât de obișnuită e cu băutura și mai depinde și de cât de tare e băutura respectivă.
La droguri nu mă bag pentru că nu consider că sunt suficient de informată încât să comentez. Mda, nu prea sunt eu de acord cu drogurile în general și cu siguranță nu îmi doresc să încerc, dar cum am mai zis fiecare e liber să facă ce vrea. Am avut tot felul de prezentări la școală despre droguri și efectele lor negative încât să-mi dau seama că nu îmi doresc să ajung într-o asemenea situație. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu