4. Părerea ta despre religie

Hmm, părerea mea despre religie... Păi, în primul rând eu sunt creștin ortodoxă și mă consider credincioasă, chiar dacă nu prea merg la Biserică, dar ăsta e un alt subiect.
Eu consider că a crede într-o divinitate este un lucru bun și cred că oamenii simt nevoia de a crede în ceva mai presus decât ei. Eu am învățat de la istorie și de la religie că încă de demult oamenii credeau în zei. Apoi, cred, în timp ce oamenii au avansat au început să aibă alte credințe. La religie am învățat că la început a fost credința creștină care s-a despărțit la Marea Schismă în cea catolică și cea ortodoxă și apoi au apărut încet, încet alte religii.
Acum, fiecare are dreptul de a crede în ce vrea și nu prea cred eu în ce mi-a spus o profesoară de religie la un moment dat, cum că religia ortodoxă e singura care ar trebui urmată și că restul... în fine, ați înțeles voi. 
Dar să trecem peste asta. Eu tind să cred că oamenii vor să creadă în Dumnezeu sau o divinitate, cum vreți să-i spuneți, pentru că asta le dă speranță. Poate vi se pare ciudat, și nu am nimic cu asta, dar într-un fel cam asta e. Eu cred că existența lui Dumnezeu îi ajută pe oameni să meargă mai departe, chiar și atunci când primesc multe lovituri de la viață. Cel puțin pe mine chiar mă ajută. Poate că unii nu cred exact în Dumnezeu, dar știu că sunt persoane care cred că există o divinitate(nu ăsta e cuvântul pe care îl voiam, dar nu-l găsesc pe cel potrivit), ceva care este peste puterile noastre de înțelegere. În lumea asta se întâmplă multe lucruri pe care nu le putem înțelege pe deplin(am și eu niște experiențe de genul) și cred că uneori e bine dacă credem în ceva mai mare decât noi.

Comentarii