5. Un moment în care ai vrut să-ți iei viața

Uff, dacă ar fi să fiu sinceră recunosc că m-am gândit la chestia asta cu luatul vieții, dar niciodată serios, adică nu m-am gândit niciodată să fac așa ceva în mod serios; plus că auzeam pe la știri de oameni care-și luau viața din diverse motive, dar niciodată nu m-am gândit că asta ar fi o soluție. Eu am o imaginație puțin cam prea bogată și când aud, de exemplu, că cineva s-a aruncat în fața metroului pentru a se sinucide fără să vreau îmi închipui cum s-o fi simțit respectiva persoană și cei din jurul ei care au văzut-o aruncându-se. Mda, mai bine mă opresc, că iar mi se umple capul de tot felul de imagini pe care nu vreau să le văd.
Revenind, nu cred că m-am gândit niciodată serios la această posibilitate, indiferent ce mi s-a întâmplat. Pentru că sunt destul de conștientă de faptul că, în cele din urmă, dacă nu renunț lucrurile vor intra din nou pe un făgaș normal. Sigur, să renunți este foarte simplu, mai greu este să lupți și să crezi că în cele din urmă totul se va rezolva. Nu știu, poate că nu am vârsta necesară pentru a vorbi despre asta, dar eu nu cred că a-ți lua viața este o soluție foarte bună. Până la urmă sunt multe persoane în lume care ar da orice să trăiască...

Comentarii