sâmbătă, 21 iulie 2012

6. Scrie 30 de chestii interesante despre tine

Deci, trebuie să scriu 30 de lucruri interesante despre mine. Hmm, hmm, hmm. Mai demult aș fi sărit peste chestia asta pentru că nu aș fi știut ce să spun. Dar acum sunt hotărâtă să încerc să găsesc 30 de chestii la mine care să fie interesante, sau care eu cel puțin le consider interesante.
Să vedem...
1. Am o imaginație foarte bogată.
2. Îmi place să scriu povești.
3. Îmi place să citesc.
4. Mi s-a spus că sunt destul de matură.
5. Prefer vara deoarece sunt foarte friguroasă.
6. Ador ochii verzi, deși ai mei sunt căprui.
7. Sunt o romantică incurabilă, dar nu suport filmele care sunt exagerat de siropoase.
8. Plâng la anumite cărți și filme și nu îmi pasă ce cred restul despre asta.
9. Îmi place să stau prin bucătărie și să învăț rețete de la mama.
10. Pot fi foarte copilăroasă.
11. Vreau ca cei dragi mie să fie fericiți.
12. Iubesc cățeii și pisicile.
13. De regulă nu îmi place să ies în evidență.
14. Pot spune că sunt modestă de felul meu, dar uneori laudele sunt binevenite.
15. Nu le am cu machiajul, dar unghiile mele trebuie să fie întotdeauna colorate.
16. Îmi place rutina.
17. Aș vrea să mă dau cu deltaplanul la un moment dat.
18. Îmi place să schiez.
19. Am 18 ani, dar nu mi se dau mai mult de 14.
20. Mă consider a fi o persoană prietenoasă.
21. Sunt norocoasă la jocurile de cărți.
22. Îmi plac filmele care conțin efecte speciale bune.
23. Dacă lumea ar afla ce se află în mintea mea s-ar speria.
24. Nu sunt atât de mică și inocentă cum cred majoritatea că sunt.
25. Îmi place să țintesc cât mai sus.
26. Îmi place să cunosc oameni noi.
27. Ador genul fantasy și science fiction.
28. Aș fi terminată fără mp3-ul meu.
29. Uneori sunt melancolică.
30. Aș vrea ca timpul să stea pe loc uneori.

2 comentarii: