luni, 23 iulie 2012

8. Un moment în care te-ai simțit mulțumit de viața ta

Deci, un moment în care m-am simțit mulțumită de viața mea. Să mă gândesc... 
Păi, dacă ar fi să aleg, aș spune că momentul în care m-am simțit cu adevărat mulțumită a fost când am început să scriu povești care anumitor persoane le-au plăcut. Asta a însemnat mult pentru mine deoarece eu am fost o persoană destul de nesigură pe forțele proprii, și încă sunt uneori, iar faptul că unii apreciau ceea ce mă străduiam eu să fac chiar m-a făcut să mă simt bine. La asta se adăuga și faptul că eu îmi doream de ceva vreme să pot să fac ceva anume care să mă deosebească de majoritatea oamenilor. Și am găsit asta în scris. Nu sunt eu cea mai bună scriitoare, sunt conștientă de asta, dar mă străduiesc să devin mai bună. Plus că mă simt bine când scriu. Îmi place faptul că pot crea o lumea a mea, exact așa cum vreau eu să fie. Scrisul mă ajută de asemenea să mă deconectez, să uit de problemele pe care le am în acel moment, să evadez într-o altă lume, ca să zic așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu