vineri, 13 iulie 2012

The Amazing Spider-man

Am reușit să văd și filmul ăsta și încă la Imax ceea ce mă încântă foarte tare. Știu că mulți nu au fost foarte încântați de faptul că au fost schimbați actorii și că ăsta e de fapt un remake, dar eu sunt un fan, ca să zic așa, al lui Spider-man, deci nu am putut să-l ratez. Acum, nu o să mă apuc să fac un rezumat al filmului deoarece chiar nu are rost. Povestea lui Spider-man este destul de cunoscută, presupun că se știe cam cum încep toate aventurile lui Peter Parker. Filmul respectă povestea, modul în care a fost mușcat de păianjen, moartea unchiului lui Peter, dorința lui de a se răzbuna și așa mai departe. Intervin mici schimbări pe ici pe colo, dar nimic care să modifice în linii mari modul în care ajunge Peter să devină Spider-man. Pe mine una sincer micile schimbări nu m-au deranjat, chiar mă bucur într-un fel că nu au copiat ce se întâmpla în filmul din 2002. Ar fi fost de-a dreptul plictisitor dacă ar fi făcut așa. O chestie care mi-a plăcut la filmul ăsta a fost că pânza aia de păianjen nu-i mai iese din piele pe la încheieturi, ci el își confecționează niște aparate speciale pe care și le pune în jurul încheieturilor și o pânză, care sincer nu mă interesează cum a fost confecționată. Îmi place asta pentru că îmi amintește de desenul animat la care mă uitam când eram mică.
Am citit pe net, pe diverse site-uri, păreri diverse despre noul actor ales pentru a-l juca pe Peter Parker aka Spider-man. Eu una nu pot să zic că eram un mare fan a lui Tobey Maguire. Nu pot să zic că îl plăceam foarte tare, dar nici nu îmi displăcea. Mi-era cam indiferent. Noul actor mi se pare chiar ok, îmi place oarecum de el. E așa mai mic și mai slăbănog. Am eu ceva cu chestia asta(nu întrebați). Mie mi se pare destul de potrivit pentru rol, așa neexperimentată cum sunt eu în domeniul ăsta al filmelor și al actorilor.
E adevărat că filmul e un pic mai lălăit în prima parte, dar atunci abia se spune care e povestea lui și cum ajunge el să dea de necazuri, nu pot să zic că m-a deranjat că a mers puțin cam încet acțiunea. Oricum, după ce e mușcat de păianjen i se întâmplă niște chestii destul de ciudate, care pe mine m-au făcut să râd. De fapt, sunt câteva scene în filmul ăsta destul de amuzante. 
Nu aș putea să spun dacă filmul ăsta e mai bun sau mai prost decât originalul din 2002, dar mie mi-a plăcut, sincer. Mi-a plăcut cum s-a desfășurat toată acțiunea și efectele speciale, iar la Imax efectele chiar se văd foarte tare. Ce nu mi-a plăcut, că trebuia să ajung și aici, e modul în care a fost făcută șopârla aka Doctorul Connors. Nu știu, dar mi s-a părut că nu arăta chiar ca o șopârlă, avea ea ceva ciudat. 
Per total mie mi s-a părut un film reușit. Chiar nu mă așteptam să-mi placă chiar atât de mult.

2 comentarii:

  1. Chiar acum încep să mă uit la el! Și eu sunt fan :x și acum că alt fan a zis că e bun filmul.. :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Vizionare plăcută :* Sper să-ți placă și ție :D

    RăspundețiȘtergere