"Aproape căsătoriți" de Jane Costello

Deci cartea asta mi-a plăcut muuult. Nu numai că este foarte amuzantă, dar personajul principal, Zoe, este absolut genial. Ok, nu este foarte plăcut să afli că ai fost părăsită chiar în fața altarului de către cel pe care îl iubești. Dar după ce ajunge cu bine în america și își întâlnește angajatorul, care o surprinde, asta pentru că ea se aștepta să întâlnească o doamnă, iar în schimb se alege cu un domn(și ce domn!!) totul începe să devină interesant. 
Îi ia ceva timp să se obișnuiască cu noua casă și noua slujbă, dar în cele din urmă începe să se prindă cum merg treburile pe acolo. Își face și câteva prietene printre celelalte bone și totul pare să se aranjeze.
Dar bineînțeles că lucrurile nu au cum să rămână așa, iar Zoe începe să-l placă pe Ryan, nu că nu ar avea de ce. Tipul, fizic vorbind, mi s-a părut super! Dar să revenim. Și totul ar fi fost atât de simplu dacă nu se băga între ei o fostă iubită de-a lui care din câte îmi amintesc spunea că încă îl iubește... Dar dacă ar fi simplu ar deveni plictisitor, nu-i așa?
Îmi place modul în care scrie autoarea, sunt niște fraze pe acolo la care te pufnește pur și simplu râsul, atât de bine sunt scrise. Personajele sunt simpatice, mă rog cele care sunt făcute să fie simpatice, iar acțiunea nu este nici foarte grăbită, nici prea lentă, exact pe gustul meu. 
O carte foarte drăguță și haioasă, care eu zic că merită citită.

Comentarii