joi, 19 iulie 2012

"Charmfall(Dark Elite #3)" de Chloe Neill

Încă de când am terminat "Hexbound" am fost curioasă în legătură cu ce se va întâmpla în continuare. Dar a trebuit să aștept puțin înainte de a o putea citi deoarece la calculator nu am reușit pentru că dacă citesc în fața monitorului încep să mă doară aproape instantaneu ochii.
Acțiunea din cartea asta are loc la scurt timp după terminarea volumului precedent. Se apropie și petrecerea organizată de școală în fiecare an, iar toți se pregătesc pentru ea. Sincer, aș vrea să pot traduce denumirea folosită pentru această petrecere, dar cum nu reușesc să găsesc una potrivită o să o pun pe cea din cartea: Sneak. Din câte am înțeles, și sper să nu mă înșel, denumirea e dată de faptul că elevele obișnuiau să se strecoare într-o clădire care nu era folosită de de școală și să organizeze această petrecere. Totul pare să meargă destul de ok și de normal până când Lily descoperă că brusc nu mai are puteri magice. Apoi se află că nici restul adepților nu mai au magie, iar următoarea zi același lucru li se întâmplă și Secerătorilor. 
La un moment dat mi s-a părut ciudat faptul că adepții doreau să afle cine cauzase această pană, ca să zic așa, de magie, dar apoi am aflat de ce. Renunțarea la magie nu era pe atât de ușor pe cât credeau ei că va fi atunci când se hotărâseră să o facă. E mult mai greu să renunți la ceva atunci când ești pus față în față cu decizia respectivă. 
Recunosc că atunci când au aflat cine anume cauzase toate astea mi-a cam picat puțin fața. Persoana în cauză era ultima la care m-aș fi gândit că ar fi putut să facă așa ceva. Iar după ce am aflat care erau motivele... ei bine, partea asta m-a cam dezamăgit. Adică m-aș fi așteptat la ceva mai mult decât atât.
Pe lângă asta singurul lucru care m-a mai deranjat a fost faptul că tot nu am aflat până la urmă cam de ce parte este Sebastian și nici cu ce anume se ocupă de fapt părinții lui Lily. Adică, dacă ăsta e ultimul volum din acestă serie, iar după câteva căutări pe google am aflat că ar putea să fie, încă mai sunt câteva întrebări fără răspuns care pe mine mă cam sâcâie. 
Per total, cartea a fost drăguță, chiar dacă nu a avut la fel de multă acțiune ca în volumul al doilea. Dar fără magie nici nu prea avea cum să fie. Cu toate astea cartea m-a ținut în suspans cam pe tot parcursul ei. 
E o serie drăguță, care mie mi-a plăcut, deși tot sper că poate va urma un volum din care să primesc răspunsurile la întrebările care mă macină, la figurat vorbind.

2 comentarii:

  1. Îmi place mult recezia. Cum mai merg lucrurile între Lily şi Jason? :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :) Hmm, mai complicate lucrurile în volumul ăsta, dar e destul de ok.

    RăspundețiȘtergere