Freedom!!!

Nu m-am putut abține să nu fac această postare, chiar dacă va fi o chestie foarte, foarte, foarte lipsită de sens, cel mai probabil :))
Așa, să zic de ce am decis în cele din urmă să scriu asta: am terminat cu bacuuuul!!! Și l-am și luat!!! Și destul de bine aș putea spune :D Chiar aveam emoții mari atunci când m-am dus la liceu pentru că, deși eram convinsă că nu îl voi pica, îmi trebuia o medie peste 8 ca să intru la facultatea pe care mi-o doresc. Mission acomplished! :D Sunt foarte fericită, mai ales după ce am aflat de la știri că promovabilitatea la bacalaureat în București a fost de circa 39%. La asta nu mă așteptam, nu după dezastrul de anul trecut, dar asta este.
Oricum, pot spune că mi s-a luat o piatră de pe inimă :) 
Iar acum am mai mult timp pentru a face tot ceea ce vreau :D Am în plan să citesc multe, multe, multe, multe cărți, chiar prea multe aș putea spune, dar mă descurc eu cumva :)) Apoi vreau să termin poveștile pe care le-am început și pe care le-am cam "abandonat" pe la sfârșitul lui aprilie. Poate că nu sunt ele chiar cine știe ce, dar mie îmi place să scriu și chiar îmi doresc să devin mai bună la asta. Deci dacă le citește cineva aș fi foarte recunoscătoare dacă și-ar lăsa părerea :)
Cam atât am avut eu de spus, sper că toți veți avea o vacanță plăcută ^^

Comentarii

Trimiteți un comentariu