"Hexbound(Dark Elite #2)" de Chloe Neill

În primul rând aș vrea să spun că asta e prima carte în limba engleză pe care o citesc și că sunt destul de fericită de faptul că am reușit să o termin ^^
Revenind, acțiunea din cel de-al doilea volum din seria "Elita întunecată" are loc la scurt timp după terminarea primului volum. Lily învață cum să-și folosească noile puteri ajutată de Scout și participă la misiuni împreună cu ceilalți adepți. Dar într-o noapte pe când patrulau prin tunelele Sfintei Sofia dau de un fel de mâzgă și apoi de cei care o lăsaseră acolo: niște creaturi ciudate cu urechi ascuțite și colți pe care niciunul dintre adepți nu le mai văzuse până atunci. În încercarea de a descoperi ce anume sunt acele creaturi sunt chemați doi adepți ai Enclavei Doi, care văzuseră de asemenea acea mâzgă. Împreună ei merg în locul respectiv, doar că pe drum, folosind o scurtătură pentru a ajunge mai repede, se intersectează cu câțiva vampiri.  Când ajung la destinație descoperă că mâzga dispăruse și acolo mai găsesc și o ascunzătoare a Secerătorilor echipată cu tot felul de siringi și bandaje. Acum ei trebuie să afle ce sunt acele creaturi și de unde au apărut. Și bineînțeles că Secerătorii nu stau degeaba, deci treaba lor nu e foarte ușoară.
Cartea asta mie una mi s-a părut un pic mai bună decât prima. A fost mai multă acțiune, plus că se insistă puțin mai mult pe relația dintre Lily și Jason și cea dintre Scout și Michael. Nu m-am plictisit nicio clipă citind cartea asta și pot spune că au fost suficiente momente care m-au ținut cu sufletul la gură. Apar și acele personaje noi, care mie mi-au plăcut, și care au niște puteri destul de interesante.
O altă chestie interesantă în această carte este Sebastian, care dintr-un motiv pe care eu nu îl prea înțeleg o ajută pe Lily în utilizarea blestemului focului și chiar îi dă un indiciu despre acele creaturi. 
Per total cartea asta a fost foarte drăguță, dar sper că în cel de-al treilea volum voi afla și eu cu ce anume se ocupau mai exact părinții lui Lily și poate ceva mai multe despre Sebastian. Nu sunt eu prea sigură de care parte e băiatul ăsta până la urmă.
A, și până nu uit, coperta acestui volum îmi place foarte, foarte mult. Mi se pare foarte frumoasă combinația aceea de albastru și verde. :)

Comentarii