Ice age 3: Dawn of the dinosaurs

Țin să spun încă de pe acum că partea a treia din seria "Ice age" este mult mai bună decât primele două. Și mie asta chiar mi se pare tare! Adică, de obicei primul film este bun, iar continuările cam lasă de dorit, cel puțin eu asta am observat uitându-mă la diverse filme. Ăsta însă este exact invers. Dar să revenim. 
Manny și Ellie își întemeiază o familie, iar Sid începe să se simtă puțin exclus și Diego vrea să plece să trăiască pe cont propriu crezând că acum că are o familie nimic interesant nu i se mai poate întâmpla lui Manny. Când găsește trei ouă în timp ce se plimba fără țintă Sid are geniala idee de a le îngriji, formându-și astfel o familie a lui? Sid având grijă de trei ouă... mda... Marea spurpriză pe care o are este că din ouă nu ies orice fel de pui, ci pui de dinozaur, despre care toți credeau că dispăruseră. Când mama lor apare pentru a-și recupera puii Sid refuză, iar marele dinozaur îl ia și pe el împreună cu cei trei. 
Acum, prietenii lui nu-l puteau lăsa baltă, nu-i așa? Deci pleacă în căutarea lui și dau peste o întreagă lume a dinozaurilor care se afla, literalmente, sub ei.
Găștii i se adaugă o veveriță cam trăznită care se oferă să-i ajute să-și găsească și salveze prietenul. Iar de aici totul începe să fie distractiv. 
Mie părțile cele mai amuzante din filmele astea mi se par că sunt cele în care veverița se chinuie să-și recupereze ghinda. Nu știu, are ea ceva, că mereu când apare pe ecran știu că se va întâmpla ceva care mă va face să râd în hohote. Și în filmul ăsta se întâmplă la fel. Și unde mai pui că acum își găsește și un rival care vrea acea afurisită de ghindă?
Nu știu cum fac, dar filmele astea devin din ce în ce mai bune.

Comentarii