duminică, 15 iulie 2012

Ice age 4: Continental drift

Sincer, mie îmi place foarte, foarte, foarte, foarte mult această serie de filme. Este una dintre puținele serii ale cărei continuări au fost din ce în ce mai bune. Eu m-aș fi așteptat ca la un moment dat să se piardă și să nu mai fie atât de drăguțe, dar de fiecare dată m-am înșelat. Se aplică și la filmul de față. Dar să revenim.
La fel ca și celelalte filme ale seriei, începe și se termină cu minunata veveriță, Scrat, care tot filmul fugărește o ghindă. Personajul ăsta mi se pare absolut genial. Nu are nicio legătură cu povestea, dar de fiecare dată când apare începi să râzi în hohote. 
În filmul ăsta pământul începe să se cutremure, astfel formându-se continentele. Pământul se desparte, iar din această cauză Manny este despărțit de familia lui, împreună cu Diego, Sid și bunica lui Sid. Da, apare bunica lui Sid, după ce familia lui i-o lasă în grijă. Bătrâna mi s-a părut genială. Ei plutesc acum pe ocean pe o bucată de gheață pe post de barcă și încearcă să găsească o cale de a se întoarce la cei care rămăseseră pe sol.
La un moment dat se întâlnesc cu o altă, așa numită, barcă de pirați, cărora nu prea le convine prezența lor acolo, deci eroii trebuie să lupte cu ei pentru a ajunge înapoi acasă. Cu o asemenea adunare - un mamut, un leneș, un tigru și o bătrânică puțin cam dusă - lucrurile nu au cum să devină decât din ce în ce mai amuzante. 
Filmul ăsta a fost mai bun decât precedentul, sau cel puțin la fel de bun. Personajele au avut niște replici absolut geniale, iar aproape tot ceea ce se întâmpla stârnea râsul. Nu îmi mai amintesc când am mai râs atât de mult.
O altă chestie care mi-a plăcut la filmul ăsta este că, deși este o comedie, dacă ești suficient de atent prinzi și câte o mică învățătură de ici de colo. Fata lui Manny este acum o adolescentă și trece prin problemele tipice adolescentine; îl place mult pe un anumit băiat, care în cele din urmă se dovedește a nu fi atât de bun pe cât își închipuise ea că este. Asta și alte situații tipice pentru o adolescentă.
Per total, filmul ăsta a fost genial. Nu știu cum reușesc cei care îl produc, dar fiecare film al acestei serii este mai bun decât precedentul. Este un film care chiar merită să fie văzut ^^

PS: Inițial am vrut să postez filmele în ordine, dar nu am reușit să mă abțin să nu îl pun pe ăsta. Le voi posta și pe restul în curând.

2 comentarii:

  1. Ice Age şi Madagascar sunt favoritele mele ^^ Regret că n-am putut trece la cinematogram să văd Ice Age 4. Aştept să apară DVD-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, Ice age 4 a apărut la noi pe 6 iulie. Ar trebui să mai ruleze încă în cinema.

    RăspundețiȘtergere