miercuri, 11 iulie 2012

Ice age

Cum a apărut acum în cinema cea de-a patra parte a seriei "Ice age" m-am gândit să revăd primele filme pentru a-mi aminti ce s-a întâmplat înainte. 
În prima parte toată acțiunea începe practic atunci când Manny și Sid găsesc bebelușul pe care tigri încercaseră să-l răpească ca să se răzbune pe oameni pentru faptul că aceștia le uciseseră o parte din camarazi. Doar că nu reușesc deoarece mama reușește să fugă cu copilul. Sid se gândește să ducă copilul înapoi oamenilor, o idee foarte drăguță doar că el nu e tocmai cea mai bună persoană pentru asta. Așa că Manny nu îl lasă singur, chiar dacă el e mai singuratic de felul lui.
Între timp, Diego are sarcina de a "recupera" copilul, iar pentru a face asta se oferă să-i ajute pe cei doi să găsească oamenii, doar că planurile lui sunt total altele.
Manny și Sid acceptă ajutorul, dar habar nu au ce îi așteaptă. Doar că nici Diego nu s-ar fi așteptat la anumite lucruri atunci când și-a făcut planul și a decis să-l pună în aplicare...
Mie una mi-a plăcut muuult filmul ăsta, animațiile sunt foarte reușite, iar momentele haioase apar la tot pasul. Și cum să nu fie amuzant cu o asemenea gașcă(un mamut, un leneș, un tigru și un copil)? Și să nu uităm de acea veveriță și de ghinda ei pe care se tot chinuie să o prindă tot filmul. Sincer, veverița asta mi se pare cel mai amuzant personaj și cel mai ghinionist de altfel :))
Mă bucur că am decis să văd din nou filmul ăsta. Cred că de fapt niciodată nu l-am văzut chiar pe tot sau nu îmi mai aminteam toate detaliile. 

2 comentarii:

  1. Ador filmele astea! A patra parte n-am văzut-o încă dar celelalte sunt superbe! Mai ales puiul lui Manny! E atât de duuulce! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase filmele. De-abia aștept să văd partea a patra :D

    RăspundețiȘtergere