miercuri, 18 iulie 2012

Libster blog award(premiu și leapșă)

Îi mulțumesc lui Ştefana Alexandra pentru acest premiu, chiar nu mă așteptam la așa ceva :)


Reguli:

1. Postează imaginea Libster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un nou set de 11 întrebări pentu cei care i-ai nominalizat.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

11 lucruri despre mine:

1. Știu să schiez destul de bine
2. Trebuie să port ochelari, dar recent am început să port lentile de contact.
3. Pot fi foarte încăpățânată.
4. Nu-mi plac certurile.
5. Mai nou îmi place să citesc în limba engleză.
6. Sunt pofticioasă.
7. Ador cireșele.
8. Nu îmi place să las lucrurile neterminate.
9. Sunt în zodia balanță.
10. Îmi place să-mi imaginez tot felul de întâmplări.
11. Am o slăbiciune pentru cărțile care conțin vrăjitoare.

Întrebările:

1. Dacă ai fi stăpânul/stăpâna lumii pentru o zi şi ai putea face orice, care ar fi primul lucru?
Hmm, cred că aș face rost de niște oameni care să facă toate lucrurile grele în locul meu.
2. Imaginează-ţi că nu ai citit niciodată o carte, care ar fi prima pe care ai citi-o?
Cel mai probabil "Fata de hârtie" de Guillaume Musso.
3. Ai 30 de ani şi viaţa ta se află aproape de final, car ar fi primele 5 lucruri pe care le-ai face?
Uff, păi: 1) aș termina de scris povestea mea preferată; 
2) m-aș duce la Europa Park și m-aș da în cel mai tar Montagne russe; 
3) aș petrece muuult timp alături de familie; 
4) poate m-aș îndrăgosti; 
5) aș face toate acele lucruri pe care nu am avut niciodată curajul să le fac
4. Te trezeşti într-o dimineaţă de luni cu un copil la uşa ta spunându-ţi că eşti mama/tatăl lui/ei, cum reacţionezi?
Cred că prima oară aș fi într-un mare șoc și doar m-aș holba la respectivul copil nevenindu-mi să cred, apoi aș încerca să aflu cum de s-a întâmplat așa ceva. 
5. Ai fraţi sau surori? Dacă da spune care e relaţia ta cu ei.
Am un frate, iar în ultimul timp mă înțeleg destul de bine cu el. 
6. Care este cartea ta preferată?
Cu siguranță "Jane Eyre" de Charlotte Bronte.
7. Unde ai vrea să locuieşti?
În Los Angeles. Acolo e mereu cald.
8. Dacă ar fi să ai superputeri care ar fi acelea?
Hmm, aș vrea să pot zbura și să devin invizibilă.
9. Care sărbătoare din an e favorita ta?
Crăciunul, ador atmosfera și ceea ce semnifică această sărbătoare.
10. Ce ai schimba la învăţământul românesc?
Ăh, multe, bănuiesc că aș începe cu programa.
11. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
Ursulețul meu de pluș cu care dormeam în fiecare seară.

Întrebările mele:

1. Dacă ai putea trăi în orice carte pe care citit-o care ar fi aceea?
2. Care este filmul tău preferat?
3. Ce preferi: activități sportive sau intelectuale?
4. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
5. Dacă ai putea petrece o întreagă zi cu o celebritate care ar fi aceea?
6. Ai un model în viață? Dacă da, cine?
7. Ai vreun motto? Dacă da, care este acesta?
8. Cum te-ai descrie într-un singur cuvânt?
9. Ce îți dorești cel mai mult să se întâmple în momentul ăsta?
10. Care a fost cea mai trăznită idee pe care ai avut-o?
11. Cartea care te-a impresionat cel mai mult până acum?

Dau premiul următorilor:


Sper să nu fi repetat pe cineva care a mai primit-o.

3 comentarii:

  1. Mulţumiiim, promitem să o facem cât mai repede!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. muuultumesc pt leapsa:X o fac si eu zilele astea:x

    PS: I love LA :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos! Chiar acum scriu la ea. :*

    RăspundețiȘtergere