marți, 31 iulie 2012

The Dark Knight Rises

Sincer, mult timp nu am știut sigur dacă voi merge sau nu să văd filmul ăsta pentru că Batman nu e chiar unul din eroii mei favoriți și apoi pentru că am fost sceptică în legătură cu filmul ăsta după ce am văzut trailer-ul. Dar în urma părerilor pe care le-am văzut pe internet și a notei mari de pe IMDB am decis să merg să-l văd totuși.
Deci, în filmul ăsta Gotham este amenințat de Bane, un mercenar care pune mâna pe o bombă nucleară creată de Wayne Enterprises cu scopul de a fi folosită ca și sursă de energie pentru întregul oraș. De menționat că înainte ca asta să se întâmple în oraș fusese pace timp de opt ani, iar Bruce Wayne stătea mai mult baricadat în casă. Ok, să revenim. Deci Batman apare din nou cu intenția de a-l opri pe acest nou criminal. Și... ei bine, nu îi e tocmai ușor să se lupte cu Bane, mai ales că cel din urmă este foarte puternic și fusese antrenat de același om ca Bruce, pe care din câte am înțeles(pentru că nu am văzut primul film) cel din urmă l-ar fi omorât.
În afară de Bane în film mai apare și Catwoman care este jucată de Anne Hathaway, ceea ce m-a surprins pentru că eu pe actrița asta o știu mai mult din comedii. Dar pot spune că mi-a plăcut cum a jucat rolul acestui personaj. Chiar nu mă așteptam și am rămas plăcut surprinsă, plus că mie îmi place actrița.
Hmm, sincer dacă stau să mă gândesc filmul mi-a plăcut, chiar dacă nu m-a dat pe spate, ca să zic așa. A fost destul de plictisitor la un moment dat, dar și-a revenit, iar finalul chiar pot spune că mi-a plăcut cel mai mult din tot filmul. Bine, asta și întorsăturile de situație, care au fost câteva, nu aș putea să spun câte. A, da, și cele câteva scene amuzante.
Nu m-a dat pe spate filmul ăsta, dar per total mi-a plăcut, a fost interesant, iar la final chiar nu mai știam la ce să mă aștept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu