duminică, 8 iulie 2012

Words from books...(4)

"Se spune că sunt momente în viața ta când timpul se derulează cu încetinitorul, când îți poți vedea soarta gonind spre tine. Acesta era unul dintre acele momente."
"Mi-am ridicat privirea spre Scout. Își rodea marginea buzei. Pe chipul ei se citea spaima, poate și faptul că își cerea iertare. Era nesiguranța care provine din faptul că ești conștient că un om pe care l-ai primit în viața ta cu brațele deschise s-ar putea să dispară din nou, lăsându-te singur." 
"Mi-am dat seama de ceva în legătură cu Scout în acel moment, de ceva ce m-a făcut să simt o strângere de inimă din cauza nevoii de a o proteja. De oricâtă vitejie ar fi dat dovadă în lupta cu Secerătorii, în apărarea ființelor umane, în alergatul pe coridoarele subterane în toiul nopții, în lupta împotriva vrăjitorilor malefici care provocau cutremure și plăsmuiau mingi de foc, îi era frică de un singur lucru: că o voi abandona. Îi era teamă că își făcuse o prietenă care îi va întoarce spatele așa cum o făcuseră și părinții ei, care va pleca și o va lăsa singură în camera ei. Acesta a fost motivul pentru care am ieșit din starea de anxietate care mă măcina de aproape patruzeci și opt de ore, la gândul că știam, fără nicio urmă de îndoială, că viața mea avea să se schimbe odată pentru totdeauna." 
Blestemul focului de Chloe Neil 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu