duminică, 29 iulie 2012

Words from books...(6)

"Era adevărat. Eu sunt liderul, Max Invincibila, dar sunt doar o copilă de paisprezece ani. Și, din când în când, atunci când realizez, iar și iar, că Jeb s-a dus pentru totdeauna, că suntem pe cont propriu, că toți ceilalți depind de mine și că nu-i pot lăsa baltă, ei bine, atunci mă potopesc toate. Dintr-o dată, sunt iarăși doar o copilă, dorindu-și ca jeb să vină înapoi, sau chiar, hei, asta-i tare, să fi fost normală! Ori să fi avut și eu părinți."
"M-am încruntat. Asta e firea mea, să lupt pentru cei slabi. Jeb îmi spunea întotdeauna că ăsta e defectul meu fatal. Jeb a avut dreptate.
"Când voi vedea proverbialul tunel de lumină albă de care auzisem atât? Cu oameni care să mă aștepte la capătul celălalt, zâmbind și ridicându-și mâinile? Copiii înaripați nu se duc în ceruri?" 
"- Și acum ce naiba facem? l-am întrebat pe Fang.
S-a uitat la mine  și puteam vedea că se concentra asupra problemei. A ridicat o punguță de hârtie cerată.
- Alune?" 
"Este important să ai dreptate, sau e mai important să faci ceea ce-i bine? Asta-i una din lecțiile care se învață cel mai greu." - Vocea 
"M-am întors și m-am uitat în urmă, la Jeb, omul care fusese eroul meu, cândva, demult.
- De ce faci astea? am strigat cu toată puterea mea. De ce acest joc? Acest test? Uite ce-ai făcut!
Jeb se holba la mine, și mi-am amintit clar cum era când îmi era ca un tată, singurul în care mă încredeam. Cine fusese cu adevărat? Cine era acum?
Dintr-o dată, schimbă complet macazul. Nu mai urla.
- Max, vrei răspunsuri pentru secretele vieții, dar nu așa funcționează lucrurile. Nu pentru toată lumea, nici măcar pentru tine. Sunt prietenul tău. Nu uita niciodată asta.
- Deja am uitat! am strigat, apoi m-am întors, lăsându-l pe Jeb în urma mea." 
"Astea-s mai mult de trei întrebări, Max. Și uneori, dacă cineva îți este prieten sau dușman depinde numai de cum privești lucrurile. Dar dacă vrei să știi, eu mă consider prietenul tău, un prieten bun, care te iubește foarte mult. Nimeni nu te iubește mai mult decât mine, Maximum. Acum ascultă. Eu pun întrebările, nu tu. Ești aici, îmi spuse Vocea chicotind, pentru o mare călătorie. Pentru incredibila și indescriptibila Maximum Ride." - Vocea
Maximum Ride: Experimentul Angel de James Patterson 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu