19. Lipsa de respect la adresa părinților

Uff, sincer, chiar nu știu cum să vorbesc despre chestia asta, pentru că depinde de mai multe chestii, din punctul meu de vedere: de părinți, de copii și de altele pe care nu cred că e cazul să le înșir aici.
Și, sincer, chiar nu cred că pot să vorbesc despre asta pentru că la vârsta mea nu prea pot să comentez despre părinți și copii, cel puțin eu nu simt că aș putea, pentru că nu pot să-mi închipui ce înseamnă să fii părinte și să trebuiască să crești un copil, ca să nu mai spun că asta nu vine și cu un manual de instrucțiuni, deci tot ce pot să-mi închipui e că nu este ușor să fii părinte. 
Prefer să mă opresc aici pentru că nu vreau să mă apuc să spun chestii în necunoștință de cauză, prefer să evit chestii de genul cât mai mult posibil.

Comentarii

  1. Tema asta e foarte întâlnită printre tinerii de azi şi mulţi uită că trebuie să le purtăm respect părinţilor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu