sâmbătă, 4 august 2012

20. Importanța educației

Asta mi se pare o temă foarte mișto. Serios. Și chiar nu știu de unde să-l apuc mai bine. Adică, eu una consider că educația este importantă, pentru că fără ea nu cred că am ajunge într-adevăr undeva. 
Doar că am impresia că în zilele noastre mulți adolescenți, nu zic copii că parcă nu merge, nu își dau seama de asta ceea ce mi se pare chiar trist. Și nu e vorba doar de școală, ci și de cititul cărților și așa mai departe. Adică, tot citesc pe internet despre faptul că mulți adolescenți de vârsta mea nu citesc cărți cam deloc, poate doar ce mai e lectură obligatorie la școală, și petrec mult timp pe site-uri de socializare aka facebook. Acum s-ar putea să mă înșel, iar în acest caz îmi cer scuze, dar eu așa am auzit. 
Apoi ar mai fi educația făcută de părinți, dar acolo prefer totuși să nu mă ba, pentru că mi se pare mai complicat și pentru că asa depinde în parte de părinți și în parte de copii.
Cam atât la tema asta, nu vreau să intru prea mult în asta că ar fi multe de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu