miercuri, 8 august 2012

24. Filmul tău preferat și despre ce e vorba în el

Filmul meu preferat este clar The Mask cu Jim Carrey în rolul principal. În primul rând, țin să spun că Jim Carrey este unul din actorii mei preferați și că ador filmele în care apare.
În The Mask acesta joacă rolul unui bancher cât se poate de obișnuit care nu este tocmai norocos. Viața i se schimbă atunci când găsește o mască de lemn plutind pe apă. Curios, el o ia și, ajuns acasă după o noapte absolut îngrozitoare, începe să se joace cu ea până când în cele din urmă și-o pune. În acel moment se transformă într-o persoană mult mai încrezătoare și foarte... excentrică, în lipsa unui cuvânt mai potrivit și foarte, foarte amuzantă. Primul lucru pe care-l face este să se răzbune, să zicem așa, pe cei care îl trăseseră pe sfoară atunci când îi însărcinase cu repararea mașinii lui.
Apoi se trezește prins în mai multe evenimente în urma cărora poliția îl clasifică drept infractor și vor să-l plaseze după gratii.
Între timp el se îndrăgostește de o fată care este de asemenea iubita unui mafiot, cred, destul de periculos, iar asta nu-i poate aduce decât necazuri.
Filmul mie una mi-a plăcut foarte muuult, este foarte amuzant și în plus animațiile sunt foarte reușite și chiar mi s-a părut că respectă cel puțin desenul animat la care mă uitam atunci când eram mică.
Eu recomand filmul ăsta oricui.
Șiii scena mea favorită din tot filmul :D

2 comentarii:

  1. Nu l-am vazut, dar pare dragut:).
    O zi frumoasa!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar e drăguț :) Poate o să-l vezi la un moment dat. :)
    O zi frumoasă și ție! :*

    RăspundețiȘtergere