25. Povestește despre cineva care te fascinează și de ce

Uff, greuuu... Serios că mi se pare greu.
Adică, nu cred că aș putea vorbi despre o singură persoană pentru că pe mine mă fascinează mai multe și din cauza asta tind să generalizez, deci voi vorbi în general despre tema asta.
Deci, mă fascinează toate acele persoane puternice din punct de vedere psihic și hotărâte care nu renunță și care luptă cu tot ce au până la final. Cei care deși au trecut prin mai multe înfrângeri nu s-au dat bătuți și au știut cum să continue sau să o ia de la capăt. Cei care, chiar dacă viața i-a lovit în plin, încă sunt în stare să zâmbească și găsesc suficiente motive pentru a continua. Cei care sunt în stare să se adune după o mare dezamăgire sau înfrângere.
Și lista poate continua. Cred că mă fascinează tocmai pentru că îmi dau mai multă încredere în mine, în forțele de care dispun. Asta pentru că acum câțiva ani nu aveam mai deloc încredere în mine.
Aș putea continua, dar prefer să mă opresc aici.

Comentarii