miercuri, 1 august 2012

Book Lovers Challenge #1

Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?


Sincer,  când eram mică nu prea îmi plăcea să citesc, ba chiar mi se părea plictisitor. Apoi, prin clasa a cincea cred, de Crăciun am primit cadou o carte. Și acum îmi amintesc care a fost pentru că datorită ei mi-a fost stârnită curiozitatea de a citi. Prima carte  pe care am citit-o și care m-a fascinat complet a fost Fetița celei de-a șasea luni scrisă de Moony Witcher. Îmi amintesc că am luat-o și am început să citesc primele rânduri, apoi mi-am dat seama că-mi place și nu am renunțat până nu am terminat-o. Cred că ceea ce m-a atras la ea a fost faptul că conținea, oarecum, niște magie, apoi povestea, lupta dintre forțele binelui și ale răului și în final personajul principal și lumea creată de autoare. Ce-i drept acum cred că mi s-ar prea copilăroasă, dar până la urmă este scrisă pentru copii. Apoi, bineînțeles, a trebuit să citesc și restul cărților din serie. Cred că după aceea au urmat Harry Potter și Eragon, dacă nu mă înșală memoria. Oricum, eu am început să citesc datorită cărților fantasy, apoi am trecut la science fiction, parcă, iar când m-am plictisit de genul ăsta, ca să zic așa, am trecut la romance și acum la romane polițiste, mai exact Agatha Christie, iar acum Rodica Ojog-Brașoveanu.

4 comentarii:

  1. Pana acum nu am citit nimic de Rodica Ojog-Brașoveanu, dar sa stii ca ma tenteaza:). Am auzit ca e mai buna decat Agatha Christie...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu aș putea să spun dacă e mai bună, dar cu siguranță e la fel de bună:) Eu îți recomand să încerci să citești ceva de ea dacă ai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cateva romane ale Agathei Christie, dar de Rodica Ojog Braşoveanu nimic încă, deşi mă tentează.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a plăcut Rodica Ojog-Brașoveanu :)

    RăspundețiȘtergere