sâmbătă, 11 august 2012

Book Lovers Challenge #10

Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)
Ăh, asta nu pot să o fac, îmi cer scuze. Chestia e că eu nu am chiar o bibliotecă "a mea". Adică, în casa mea sunt mai multe biblioteci, iar cărțile sunt cam peste tot, ca să zic așa. Unele sunt în camera mea, unele în sufragerie, iar altele pe hol și unele în camera părinților. 
Cât despre cum sunt așezate cărțile, aici pot să răspund: alandala. Bine, cele din ediția chick și cele ale autorilor care îi plac mamei mele cel mai mult sunt unele lângă altele. Restul... pe unde s-a nimerit :)) Ok, da, sunt așezate oarecum pe serii, adică cele din Harry Potter și cele din seria Twilight sunt aproximativ unele lângă altele. Restul, cum am zis, pe unde s-a nimerit. 
A, bine, și mai sunt cele care sunt la țară, ca să spun așa, deși cuvântul nu prea e potrivit în context, care au fost duse acolo din cauza lipsei de spațiu de aici. Iar alea sunt cam singurele care sunt așezate într-o ordine, în sensul că cele fantasy, SF, WITCH și cam tot ce am citit eu când eram mică sunt puse unele lângă altele pe volume într-o bibliotecă mai micuță, iar cele romantice pe care le-a citit mama demult și pe care sper că poate le voi citi și eu la un moment dat sunt în altă bibliotecă, tot așa, mai micuță.
Trebuie să recunosc că nu prea m-am gândit să așez cărțile într-o anumită ordine, sau dacă m-am gândit mi-am dat seama că sunt mult prea multe cărți și că eu nu am răbdare să stau să le ordonez așa că am renunțat la idee :)) Da, știu, sunt leneșă :)) 
Oricum, cărțile sunt bine păstrate, deci sunt destul de sigură că e ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu