duminică, 12 august 2012

Book Lovers Challenge #11

 Alege un scurt fragment care ți-a plăcut dintr-o carte și rescrie-l din perspectiva altui personaj. În postare să transcrii și fragmentul original.
La asta trebuie să spun pas. Chiar nu pot să fac asta. De ce? Pentru că nu cred că aș putea să iau un fragment și să-l scriu din perspectiva altui personaj în primul rând deoarece chiar nu aș putea să-mi imaginez cum ar fi o anumită scenă din perspectiva altui personaj, și apoi pentru că ultimile cărți pe care le-am citit și care chiar mi-au plăcut sunt scrise la persoana a treia.
Singurele povești la care aș putea să fac asta ar fi cele pe care le-am scris eu, dar asta nu pot să fac aici pentru că nu se potrivește provocării.
Chiar aș fi vrut să nu trebuiască să sar vreo provocare, dar asta e, de data asta n-am ce-i face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu