Book Lovers Challenge #13



O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești.
Ăăăh, recunosc că Jocurile foamei e singura serie distopică pe care am citit-o până acum și de asemenea nu mi-aș dori să trăiesc în ea pentru că nu cred că aș avea vreo șansă.
Aleg totuși Delirium, chiar dacă nu am citit-o. De ce? Pentru că lumea din ea pare oricum muuult mai prietenoasă decât cea din Jocurile foamei, cel puțin din ce am citit eu în rezumat și din o parte din primul capitol pe care l-am citit mai demult(că nu aveam chef de cartea asta atunci, dar e pe lista mea de cărți pe care trebuie să le citesc). Adică, oricum, lumea aia în care iubirea e considerată boală și în care cineva decide cine e perechea fiecărui cetățean, cu tot cu ceea ce urmează după ce eroina se îndrăgostește și așa mai departe, pentru că am eu vaga bănuială că în cartea asta va avea loc ceva revoltă și se vor descoperi niște chestii șocante(scuzați dacă greșesc, dar nu mă pot abține să nu fac diverse presupuneri), pare oricum mai ok decât cea din Jocurile foamei. 
Deci, da, în concluzie, eu aleg Delirium. Sper să nu fi făcut vreo greșeală în necunoștință de cauză :))

Comentarii