marți, 21 august 2012

Book Lovers Challenge #14

Ce crezi despre acei adolescenți care consideră cititul ca ceva plictisitor, ridicol și nefolositor? Ce le-ai spune ca să le schimbi impresia?
Cred că acei adolescenți chiar nu știu ce pierd. Din punctul meu de vedere, cărțile sunt ceva minunat. Adică, prin intermediul lor ajungi să participi la tot felul de povești alături de multe personaje. Plus că cititul unei cărți bune te ajută să te relaxezi și să uiți de problemele pe care poate le-ai avut n acea zi, sau pe care poate încă le ai. Cărțile te transportă într-o altă lume, o lume magică plină de aventuri și de situații în care tu nu vei fi, poate, niciodată.
Eu una nu aș putea să-mi închipui în momentul ăsta cum ar fi viața mea fără cărți; cred că mult mai plictisitoare pentru că dacă nu aș citi probabil că nu prea aș găsi cine știe ce activități care să înlocuiască cititul, mai ales că eu nu sunt tocmai o fată sportivă :))
Și, în afară de asta, cititul are și alte avantaje. Ajută la formarea unui vocabular, la mărirea lui, plus că dezvoltă imaginația și mintea, ceea ce mie mi se pare un lucru foarte bun. 
În cazul meu, cărțile că ajută de asemenea cu limba engleză, deoarece m-am apucat să citesc în limba asta, iar ăsta eu un lucru bun mai ales ținând cont de faptul că am intrat la o facultate cu predare exclusiv în limba engleză. 
Dacă ar fi să încerc să schimb părerea cuiva legată de cărți și de citit, cred că le-aș povesti una din cărțile mele preferate și cam tot ce am înșiruit mai sus. Nu prea am alte idei pentru a convinge pe cineva să citească, poate doar să le zic că pentru filmul X pe care l-au văzut și le-a plăcut există o carte care este mult mai bună și aș spera să funcționeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu