Book Lovers Challenge #15

  Scrie o scrisoare unei autoare căreia vrei să îi transmiți ceva.
Da, chiar aveam de gând să mă ocup de provocarea asta, zău, dar după ce m-am tot gândit la ea mi-am dat seama că nu aș ști ce anume i-aș putea scrie unei autoare. Inițial m-am gândit la o scrisoare care să i se adreseze autoare J.K.Rowling dat fiind faptul că Harry Potter m-a fascinat complet, dar după ce am stat și m-am holbat la ecran minute în șir mi-am dat seama că nu aș ști ce să-i scriu și probabil că dacă aș fi reușit să înșir câteva rânduri, acelea nu ar fi fost bune de nimic. Adică, cel mai probabil i-aș fi scris cât de mi-a plăcut această serie și că în parte datorită ei a început dragostea mea față de citit și că sunt un mare fan al seriei și că am văzut toate filmele și... cam atât :))
Deci voi zice pas acestei provocări din lipsă de inspirație.

Comentarii