joi, 2 august 2012

Book Lovers Challenge #2

Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 


Ăh, prima recenzie calumea, ca să zic așa, pe care eu am făcut-o, fără să mai pun rezumatul cărții și doar părerea mea pe scurt, a fost la cartea Prietenii mei, iubirile mele de Marc Levy. Nu pot să zic că mi-a fost greu să o scriu, adică am scris cam tot ce am considerat eu că ar trebui să scriu, bazându-mă și pe alte recenzii pe care le-am văzut pe alte bloguri, și am încercat să nu zic foarte multe despre poveste în sine. Și am scris exact ce mi-a venit pe moment după ce am terminat cartea, cât de mult mi-a plăcut și așa mai departe. Nu cred că a fost foarte reușită, dar am vrut să fac o recenzie fără să mai pun rezumatul cărții, să o fac eu în întregime. Acum, nu prea știam eu prea multe despre recenzii atunci, dar m-am mai documentat între timp; nu zic că acum recenziile mele ar fi extraordinare, dar mă străduiesc și încerc să nu le fac foarte lungi. Scurt și la obiect pentru că uneori am prostul obicei de a mă întinde mai mult decât e necesar.
Sincer, eu am sperat ca celor care citesc blogul să le placă ce am scris eu, chiar dacă nu era cine știe ce. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu